"את יודעת, לא האורטופד, ולא רופאת הנשים ידעו להגיד שרפלקסולוגיה יכולה להקל על הכאבים הנוראיים שאני סובלת! אין מודעות לאופציה שרפואה משלימה יכולה לעזור ולשפר את איכות החיים של כל מי שסובלת כל כך. אני מרגישה שממש הצלחתי בעזרת הטיפול שלך להשתחרר ולהרפות מהכאב הזה שמלווה אותי כל כך הרבה זמן כבר". האישה המדהימה שפגשתי בשבוע שעבר ואמרה לי את זה בסוף הטיפול, גרמה לי להבין שצריך להפיץ את הבשורה לכמה שיותר נשים שסובלות.

רצף של כאב בלתי פוסק, כשאת נשכבת, מתהפכת במיטה, קמה לעמידה, עומדת לאורך זמן או פשוט צועדת. לאורך תקופה של שבועות, חודשים. בעצם עד הלידה.
זה מה שחוות נשים הסובלות מסימפיזיוליזיס. כאב באזור האגן, עמוד שידרה מותני, מפשעה. לעיתים המצב חמור עד כדי צורך בשימוש בקביים או כסא גלגלים.

בשבועות האחרונים יצא לי לטפל במספר נשים הסובלות מהתופעה. הכאב שהן מתארות הוא יום יומי, ואין לרפואה המערבית דבר להציע להן כדי להקל עליו פרט למנוחה ותרופות משככות כאבים. ותכלס הרופא אומר: כשתלדי זה יעבור…

אז חשוב לי שתדעי שמאוד כדאי לך לא לוותר, ולהיכנע. חפשי עד שתמצאי מענה. זה יכול להיות רפלקסולוגיה אוסטיאופתיה או אפילו דיקור.

הטיפול שלי ממוקד, ומלווה גם בשיחה על הרגשות שצפים ועולים בעקבות הכאב, טיפול שמשלב את הגוף והנפש- מאפשר בסופו של דבר להעצים את יכולת הריפוי הטבעית של הגוף.

אם את סובלת, אל תחכי- בואי לטיפול מאמינה שכבר אחרי הטיפול הראשון תרגישי בהבדל.