הטיפול הרפלקסולוגי מאפשר טיפול בגוף כולו, היות וכל אברי הגוף משתקפים בכפות הרגליים.
במהלך הטיפול אני מקשיבה לצורך של המטופלות, ובודקת תוך כדי הלחיצות, אם זה גם מה שהגוף דורש.
אני מתאימה את הטיפול לצורך המשותף של הגוף ושל האישה, ומנסה תוך כדי, להביא את האישה למודעות גדולה יותר לגופה
.

לא פעם, מטופלות מגיעות לטיפול בגלל כאב מסוים בגוף, ותוך כדי הטיפול מגלות שבעצם הכאב הפיזי, מגיע דווקא ממקור רגשי. והיופי ברפלקסולוגיה, הוא השילוב המדהים בין הגוף לנפש.
הקשר הזה, שלפעמים אנחנו נוטות להתעלם ממנו, ולראות רק את הפיזי מקבל התייחסות בטיפול שלי.

"כשהיא הגיעה לטיפול, היא אמרה שנתפס לה הצוואר, שבטח עשתה תנועה לא כל כך מתאימה ולכן הוא נתפס
התחלתי את הטיפול, ולאט לאט תוך כדי הטיפול, פתאום ללא התראה מוקדמת היא החלה לבכות. רק כשנרגעה, סיפרה לי שאביה אושפז בביה"ח לפני יומיים, והיא מבינה כעת, שכנראה הלחץ הביא אותה למצב הגופני אליו הגיעה- צוואר תפוס
".

היכולת של המטופלת "לראות" את כל העניין מהצד, ולשוב ולהתחבר לעצמה התאפשרו בזכות הטיפול. הרגע הזה שנטלה לעצמה ממירוץ החיים המטורף, ואפשרה לעצמה את השקט וההקשבה לרצונות של הגוף והנפש שלה, הם שעזרו לה בדרכה.

הרפלקסולוגיה אם כן נותנת מענה לגוף ולנפש כמכלול אחד.
לגוף אפשר לעזור בכל התחלואים האפשריים:
כאבי מפרקים, דלקות מפרקים
בעיות במערכת הנשימה: אסתמה, אלרגיות, שיעול ליחתי
בעיות במערכת העיכול
בעיות פוריות- כניסה להריון ליווי לאורך ההיריון כולו
בעיות הורמונאליות
ועוד מגוון רחב של תסמינים.

אני מאמינה שהגוף שלנו מאותת לנו לנוע קדימה, לעבר שינוי שיביא לנו את האמת שלנו, את שלוות הנפש שלנו. הטיפול הרפלקסולוגי הוא אבן דרך, בדרכינו הארוכה להגשים ולממש את עצמינו בעולם הזה. דרך הטיפול נוכל להתחבר לאמת הפנימית שלנו, דרך האזנה לצרכי הגוף ודרך זה שנזכור תמיד, שאנחנו סובלים היום כאב, כדי שנטפל בו, ונתמודד עמו על מנת לצמוח ולהשתנות.

מכאובי הגוף הם הדרך בה מתקשר הגוף עמנו, ומורה לנו שמשהו כאן לא מדוייק, אורח חיים מלא במתח תזונה שאינה הולמת והמרוץ התמידי להשיג עוד ועוד, גורמים לנו לסטות מדרך הישר הפנימית שלנו.

הכאבים שאנו חוות היום בגופנו, הם פרי עמל של התעלמות רבת שנים מהאיתותים הקטנים בתחילה, וההולכים ומתגברים בהמשך. כשאין סנכרון בין הגוף לנפש, אנחנו סובלים. הסבל הגופני נוצר בעקבות דפוסים מחשבתיים וגופניים ישנים (ובטוחים) שנטמעו בנו עוד בשלב מוקדם של חיינו. וכל שעלינו לעשות הוא "לראות" אותם ולהבין שאולי הם אינם משרתים אותנו עוד, להיות פתוחות לשינוי- גם אם זה ומר לצאת מאזור הנוחות שלנו.

ברגע שתלמדי לא להתעלם מאיתותי הגוף, אלא לטפל בהם, לבדוק מה הם מנסים להאיר לך, תגיעי לאיזון רגשי, נפשי וגופני.