אז מה זה אומר להגיע מוכנה ללידה? 

הלידה שלך מתקרבת בצעדי ענק, ואת רוצה להגיע אליה מוכנה. אבל איך בעצם אפשר להתכונן ללידה?

להגיע מוכנה ללידה, בהסתכלות שלי, משמעה שתדעי מה מותר לך לקבל (ולעיתים אף לדרוש) מהמיילדות/הרופאים והאחיות כשאת מגיעה לחדר הלידה. בקיצור, מה הן הזכויות שלך.

שתהיי מודעת לחשיבות של התנועה בלידה, באיזה מצבים ניתן לנוע במהלך הלידה כולה, ובאילו תנוחות עדיף ללדת כדי שההתמודדות עם הכאב תהיה טובה יותר, וכדי שתחווי שליטה בלידה, וכתוצאה מכך תסבלי מהתערבויות מעטות יותר אם בכלל.

תדעי שאת יכולה להחליט איך הלידה שלך תראה, ושאת יכולה גם לסרב להתערבות (כזו או אחרת) אם את חשה שהיא מיותרת או שלא תשרת אותך בצורה הטובה ביותר.

חשוב לי שהמלווה שלך ידע כיצד יוכל לתמוך בך ולהקל עליך בזמן הצירים. היכן יוכל לעסות, ללחוץ, וכמה חשוב שיזכיר לך לנשום – גם ובעיקר כשכואב ואת קצת שוכחת לנשום…

להגיע מוכנה ללידה, זה להיות מחוברת לרצונות שלך, לגוף שלך וליכולות של הגוף שלך ללדת בצורה הזורמת ביותר, הנכונה והמדויקת לך. וכן, גם עם אפידורל לידה יכולה להיות חוויה עוצמתית ומחזקת. הכל תלוי איך את בוחרת לקבל את מה שיקרה מסביבך במהלך הלידה.

כי הכי חשוב, זה שזיכרון הלידה שלך יהיה זיכרון של עוצמה, חיבור ויכולת.

אם את רוצה להגיע למפגש הכנה זוגי בו אלמד אתכם כיצד להתמודד עם הצירים, אילו תנועות יקלו בזמן הצירים, כיצד בן זוגך יכול לסייע ע"י עיסוי נכון וממוקד, כיצד לנשום בעת הצירים, ואיפה כדאי ללחוץ בכף הרגל כדי לזרז את הלידה- מוזמנת ליצור עימי קשר.