מה אם יכולת לבחון סיטואציה מסוימת כך שתצליחי "לנתח" אותה באופן כזה שיבהיר לך מה היו האמונות והערכים שהובילו אותך לחוות אותה באותו אופן שחווית?
מה אם יכולת לשנות את הדפוס (המוכר לך מזה שנים) ולהגיב אחרת מעכשיו, לבחור מילים אחרות, לפרש אחרת את מה שאת רואה ושומעת מתוך מקום אחר, כאילו יש לך יכולת לחוות את החוויה באופן שונה?
מה אם יכולת לחוות סיטואציה מאתגרת, ולהתבונן בחמלה כלפי עצמך וכלפי האדם שמולך- פשוט כי את מבינה ומפרשת את הסיטואציה באופן שונה ממה שהיית רגילה?

נכון שזה נשמע מופלא?

אני מזמינה אותך להכיר שיטה ייחודית ומרתקת, פשוטה וחווייתית שתאפשר לך להנות מכל הטוב הזה.

אז מהי שיטת ה NLP?

ראשי התיבות של ה- NLP משמען:

neuro N עיצבי
linguistic Lלשוני
P
יprogramming תכנות (ניתוב)

הכוונה היא לכך שאנחנו חוקרים כיצד התקשורת (L) משפיעה על מחשבות, רגשות והתנהגויות (N) ודרך זה כיצד לשנות אוטומטים, הרגלים ודפוסים  (P)

ניתן לומר שזוהי שיטה שחוקרת את מבנה החוויה הסובייקטיבית (האישית), ובטיפול ע"י שימוש בטכניקות מעשיות, מתאפשרת בניית דפוסי חשיבה, פרשנויות, תחושות והתנהגויות ע"י תכנות מחדש של המוח.

ועכשיו במילים ברורות יותר…

כולנו חיים באופן כזה שאנחנו רואים מה שאנחנו בוחרים לראות (באופן לא מודע) וגם לשמוע.
אנחנו עושים זאת מהסיבה הברורה שאנחנו מוצפים בהרבה מאוד גירויים בכל יום ויום ולכן חובה עלינו לסנן חלק גדול מהם.
האינפורמציה אותה אנחנו מוכנים לראות/לשמוע בדרך כלל אינה תואמת את המציאות שסביבנו, וכך נוצר מצב שכל אדם באשר הוא, מפנים סיטואציות שונות בדרכים שונות- היות וכל אחד בוחר לקחת רק חלק מסוים מהתמונה (בדרך כלל את החלק שמתיישב עם האמונות והערכים האישיים). העניין הזה כשלעצמו יוצר קשיים בתקשורת ואי הבנות פעמים רבות במהלך חיינו.

אז איך בעצם נראה טיפול?

אחד הדברים המשמעותיים ביותר בטיפול הוא היכולת שלך להפנים שהתבניות והדפוסים ההתנהגותיים שרכשת (בדרך כלל בשנים המוקדמות של חייך) הועילו והיו הכרחיים בדיוק אז, בגיל צעיר. ההבנה שהאמונה או הדפוס ההתנהגותי אינם משרתים אותך כעת ואולי אפילו מעכבים אותך מלצמוח ולגדול, הינה הבנה חשובה מאוד ובפני עצמה משנה את ההסתכלות והחוויה.

כל אחת מאיתנו חווה באיזשהו שלב בחייה תחושה של תקיעות.תקיעות בזוגיות, מול הילדים, מול הקולגות/הבוס בעבודה, או פשוט תחושה של חוסר יכולת למצוא את הייעוד ולממש את הפוטנציאל.לעיתים זו יכולה להיות גם טראומה שלא מרפה, שמלווה אותנו תקופה ארוכה ומונעת מאיתנו להתקדם.

ה NLP מאפשר לך לעצב את חייך האישיים באמצעות השפעה על דרך החשיבה, ניהול הרגשות והתקשורת שלך עם עצמיך ועם אחרים.
הטיפול מאפשר לך "לנקות" טראומות, להתחבר לעצמך ברמה העמוקה ביותר, ולחולל שינויים בחייך ממקום טוב ועוצמתי בכל תחום שתבחרי לגדול לצמוח ולעבור שינוי.

במידה ויש לך שאלות, התלבטויות – לגבי התאמת הטיפול עבורך, אני מזמינה אותך ליצור קשר בכל דרך שתרצי (בהודעה כאן או בלחיצה על האייקון של הווטסאפ במסך), אשמח לשוחח ולסייע לך.