לידה. לכל הדעות אחד הרגעים המשמעותיים שתחווי או שחווית בחייך.

לעיתים הלידה משאירה בך את אותותיה. לא תמיד מה שאת מתכננת שיקרה, באמת קורה בפועל. מסביב כולם אומרים "שהנה זה נגמר, ואת כבר חובקת תינוק בזרועותייך, אז לא משנה מה היה בלידה- זה מאחוריך ..". אבל את ממש לא מרגישה כך. התמונות מחדר הלידה צפות ועולות, ואיתן הרגשות שאת לא מצליחה להרגיע. טראומה ..

טראומה היא מצב בו הגוף מוצף באנרגיה שאינה מתורגמת לתנועה בחוץ. כמו אייל שמאוים ע"י נמר – וקופא במקומו במקום להילחם על חייו או לברוח. המצב הזה של הקיפאון הגופני כשמנגד יש המון אנרגיה בגוף שמשתוללת ומנסה לשווא לקבל ביטוי, גורם לה להיתקע! ואז מתרחשת הטראומה.

לא כדאי להתעלם. לא כדאי לטאטא את הרגשות הללו – כי בסופו של דבר, הם לא ייעלמו וגם אם למראית עין הכל בסדר, הרגשות האלה יצופו ויעלו וינהלו אותך גם בתחומים אחרים בחיים שלכאורה אינם קשורים לטראומה המקורית. אני מזמינה אותך לעיבוד חווית הלידה שלך. מזמינה אותך להרגיש טוב עם מה שהיה. להתחבר מחדש לחוויה- אבל הפעם, ממקום של עוצמה.

אני משתמשת בטכניקה שנקראת EFT, טכניקה לשחרור רגשי שנועדה לשחרר את הרגשות השליליים ש"נתקעו" בעקבות הלידה ונותנים בך סימנים. הטיפול נועד לשחרר את הקצר האנרגטי שנוצר כתוצאה מכאב או טראומה פיזית/רגשית אשר יוצרת רגשות שליליים. הטיפול קצר ואפקטיבי מאוד, ונעשה תוך כדי שיחה ואחריה תיפוף עדין בעזרת האצבעות על נקודות (דיקור)- תוך אמירת משפטים חיוביים וממוקדים לתיקון הבעיה.

בואי נעבד את החוויה הזו ביחד, ונדאג שהיא תירשם בתוכך כחוויה מעצימה וחיובית- בלי קשר למה שקרה שם בפועל.