מחשבה בוראת מציאות!

את בטח שואלת את עצמך איך המשפט הזה בכלל קשור להיריון וללידה שלך.
אז זהו, שלגמרי קשור.

יש משפט שאני מאוד מתחברת אליו – "תדאגי שהמחשבות שלך יהיו היכן שאת רוצה להיות".
והכוונה היא שתשימי לב לשיח הפנימי שלך, לדיבור הפנימי שמתרחש בתוכך לגבי כל מה שקשור ללידה המתקרבת. האם עולה בך פחד לקראת הלידה? האם את מרגישה כיווץ בכל פעם שאת מנסה לדמיין את עצמך מתמודדת עם הצירים, או את שיא הלידה כשצריך ללחוץ את העובר החוצה?

אם המחשבות שלך הן של עוצמה, מסוגלות, בטחון בעצמך וביכולת שלך להתמודד עם כל מה שיבוא, או אם את מזהה את הפחד שקיים בך אבל יודעת שתוכלי לו, נשמע שאת כבר במקום הנכון.

אבל אם בכל פעם שאת מדמיינת את הלידה, משהו בך מתכווץ, נסגר, או אולי מרגיש כאילו הקרקע נשמטת לך מתחת לרגליים, אם את מדמיינת אובדן שליטה וזה מאוד מפחיד אותך, או שאת לא בטוחה שתוכלי לסמוך על הצוות – אז הקלפים שיצרתי, מתאימים לך בול!

הקלפים מכילים משפטי השראה והם נועדו לחזק את הביטחון שלך בעצמך ובגופך ולהזכיר לך שאת מסוגלת לעמוד באתגר. הקלפים מזכירים לך להתחבר פנימה לבטן, לאינטואיציה הזו שכל אחת מאתנו ניחנה בה, ליכולת הטבעית שלך ללדת בטוב, בדיוק כמו שאת יודעת שאת מסוגלת.

המטרה היא שבכל פעם שעולה פחד/כיווץ/חשש תבחרי לך כמה קלפים, תקראי את המשפטים ותתני להם לחלחל לאט אט פנימה. מדובר בתהליך, ולכן אני ממליצה להתחיל אותו לפחות 6 שבועות לפני הלידה – ואפשר גם הרבה קודם.

את יכולה לתלות לך כמה קלפים (על המקרר אולי) ולהחליף אותם פעם בכמה ימים, ואת יכולה לשלוף באקראי קלף מהערימה כשאת מרגישה צורך, ולבדוק מה המסר שקיבלת, לרוב זה מאוד מדויק וזה בדיוק המסר שאת זקוקה לו באותו הרגע כדי לשים לב למחשבה שנוכחת בך, שאולי שווה לבדוק ולהחליף במחשבה טובה ומעצימה.

ככל שתרבי להשתמש בקלפים, היכולת שלך לזהות את המחשבות ה"פחות מוצלחות" ולהחליף אותן במחשבות טובות, מקדמות ומעצימות תגדל. המוח שלנו פשוט לא מסוגל להכיל שתי מחשבות סותרות בעת ובעונה אחת – מה דעתך לבחור על מה את רוצה לחשוב, ועל ידי כך להבטיח שהמחשבות שתחשבי יהיו כאלה שבאמת מעצימות את הביטחון שלך בעצמך ובגופך בכל הקשור לדרך בה את רוצה ללדת.

לכל שאלה או התלבטות, אני כאן, גם בשביל זה 😊