לידה טראומטית

מאופיינת כמצב שבו חווית חוסר אונים.
משהו שלא היה בשליטתך, שהשפיע עליך וכנראה עדיין משפיע עליך בכל מיני מישורים ותחומים בחייך, באופן כזה שאת עדיין מרגישה את הקושי, גם אם את לא יודעת לקשר אותו לאירוע המקורי.
כשאת נזכרת במה שקרה, עולות בך תחושות ורגשות באופן כזה שאת יכולה ממש להרגיש כאילו הזמן כלל לא חלף מאז- הזכרון של האירוע עדיין חיי בתוכך באותה עוצמה.

בסיום הלידה

נהוג לחשוב שאם בסיום הלידה האמא והתינוק בריאים אז זוהי הוכחה ללידה מוצלחת.
באמת?
האם יצא לך להכיר אישה שיצאה מהלידה בריאה ולא ממש שלמה?
האם יצא לך להכיר אישה שעל פניו הלידה שלה היתה טובה, אבל החוויה שנותרה בה היתה ההיפך הגמור?
וזה יכול לנבוע מהרבה מאוד סיבות- החל ביחס מזלזל של הצוות, אמירות כמו- "את לא יודעת לדחוף", "לא יהיה לך כוח אז קחי כבר אפידורל", "אל תצעקי חזק את תפחידי את היולדות האחרות" ועוד ועוד…
וכלה בעובדה שלא נתנו לך הסבר או קיבלו ממך הסכמה לפרוצדורה כזאת או אחרת, ואת נותרת בתחושה של חדירה עמוקה לפרטיות שלך.

ואחרי שחווית לידה כזו, את אמורה לתפקד, ולטפל בתינוק חסר אונים שתלוי רק בך- כשבעצם את עדיין לא לגמרי הספקת לעבד את מה שחווית.
וכשזה המצב, היכולת שלך להכיל את הצרכים של התינוק שתלוי בך קטנים במידה משמעותית. היכולת שלך להיות באמת נוכחת בשינוי שהחיים שלך קיבלו פתאום, היא כמעט בלתי אפשרית.
לעיתים, חוויות לא מעובדות יכולות להוביל לדכאון לאחר לידה שמקשה מאוד על התפקוד היום יומי ועל ההיקשרות שלך לתינוק.

אפשר אחרת

אז אני כאן כדי להגיד לך שאפשר אחרת.
את יכולה (אפילו מוכרחה) לעבד רגע את מה שהיה כדי שתוכלי באמת לשים מאחורייך את החוויה, באופן כזה שהלימוד שהתרחש בה ישמר (כי תמיד את לומדת משהו במצבים הקשים האלה) אבל התחושה לגבי הזיכרון הזה תהיה כמו לגבי עוד זכרון שהיה לא נעים – אבל בהחלט לא טראומתי.

אני מזמינה אותך, את שחווית לידה כזו שהותירה בך קשיים/כאבים/זכרון מטלטל להגיע לטיפול שיאפשר לך להניח את הזכרון הזה בערימת הזכרונות הפחות טובים ועם זאת לא מטלטלים יותר טיפול בטראומת לידה ב NLP

טיפול קצר של בין מפגש אחד לשניים, וכבר תחושי בהבדל. כי מה שחשוב זה שתצליחי להמשיך ולתפקד בצורה מייטבית לעוד שנים רבות, ככה שלא תצטרכי לחשוב פעמיים לקראת הלידה הבאה או בכלל- תוכלי להתנהל בחיים באופו שתואם את ההויה הבסיסית שלך, מבלי שיהיו לך תחושות קשות שילוו אותך.

אני כאן לכל התייעצות, שאלה, ובדיקה של התאמת הטיפול שלי עבורך.

ליצירת קשר מוזמנת לכתוב לי כאן או פשוט ללחוץ על לחצן הווטסאפ מימין למטה