רוצה לשתף אתכן באופן העבודה שלי בתקופה האחרונה.

טיפולי מגע לא מתאפשרים כעת, ולכן אני מטפלת כרגע (ב NLP) מרחוק דרך תכנת זום. זה מרגש, ומדהים שלמרות הריחוק הפיזי, עדיין ניתן להשיג כל כך הרבה.

מפגש ראשון

במפגש הראשוני אנחנו משוחחות על הסיבה שבגללה פנית אליי לטיפול- בדרך כלל זה תחום מסוים בחייך שאת מרגישה בו תקיעות מסוימת. (מערכות יחסים עם אנשים שונים, קושי בתקשורת מול אחד הילדים/כולם, תחושות קשות לגבי עצמך ועוד…) תוך כדי השיחה אנו מגלות יחד מה האמונות שלך, מה האני מאמין שלך לגבי הנושא המדובר, ולגבי החיים בכלל.

החוויות הקשות

זה גם המפגש בו אני מתשאלת אותך לגבי חוויות קשות מהעבר. כאלה שהותירו בך סימן רגשי, פיזי. חוויה כזו, שגם אם חלפו שנים רבות מאז התרחשה, עדיין מעוררת תחושות קשות, כואבות. לפעמים אולי אפילו תמונות רצות לך בראש מרגעים מסוימים באירוע שהיה.חוויה שמתעוררת לחיים ע"י כל מני טריגרים שונים שלעיתים לא נראים קשורים לאירוע עצמו.

תאמיני או לא, לכולנו יש כאלה חוויות (ובדרך כלל כמה וכמה שהצטברו לאורך החיים) אלה חוויות שבדרך כלל עיצבו אותנו. "הפכו" אותנו למי שאנחנו היום. אלה חוויות בהן התרחשה למידה חשובה מאוד, ואת זה הטיפול לא לוקח מאף אחת. כל מה שנלמד ברגע ההוא (הטראומתי) נשמר לתמיד.

בטיפול עצמו

הטיפול בחוויות קשות/טראומות , מאפשר למוח לזכור אותן "רק" כחוויות לא נעימות (כמו עוד רבות אחרות) ובכל פעם שהזיכרון יעלה, תתאפשר תגובה ריגשית וגופנית אשר תואמת את הזיכרון הלא נעים, כמו כל זיכרון לא נעים אחר שחווינו.

ולכן מה שמשתנה בעקבות הטיפול, היא התחושה שהזיכרון הזה מעורר בך כשאת נזכרת בו, כמו גם העובדה שאת מרגישה שזה היה ונגמר, הייתה לאירוע התחלה, אמצע וסוף, ולכן התמונות מהאירוע לא מתפרצות לך למוח ללא שליטה.

לידה טראומטית

לידה קשה/טראומטית היא אחת הטראומות היותר נפוצות בהן פונות אליי נשים לטיפול. והחלק היפה הוא שהטיפול ממוקד מאוד (בין מפגש לשניים), ולא מצריך התעסקות בפרטים של מה בדיוק היה שם. אין צורך לחזור לרגעים הקשים ולחוות אותם מחדש, בכל העוצמה שלהם.

בטיפול שלי אני לא זקוקה כמעט בכלל לתוכן- ולעיתים העובדה הזו מקילה מאוד על נשים שלא רוצות לחוות מחדש את הטראומה.

עיבוד לידה – למה?

אין ספק שלעבור טיפול לעיבוד לידה מהווה אתגר. בטח שאלת את עצמך לא פעם, למה? אם הכל בסדר ואני והתינוק בריאים, אז בשביל מה לחטט בפצעים?

ואני כאן היום כדי להסביר לך שחוויות קשות נחרטות בגוף, בזיכרון, בתחושה- וכשמנסים לכסות עליהן – ולא משנה באיזו דרך, התחושה לא משתנה, משהו שם בפנים מבקש ריפוי. כי עד שלא תסכימי להודות בפני עצמך שהחוויה הייתה קשה, שזה שיש לך תינוק בריא- זה הרבה אבל לא מספיק, שזה שאת כבר אחרי- לא אומר שלא צריך לטפל בזה (ולא  משנה כמה זמן אחרי) פשוט כי החוויה שעברת ממשיכה להשפיע עליך בהרבה מאוד רבדים והקשרים שלא תמיד תדעי לקשור ביניהם.

אז אם את זקוקה לעיבוד הלידה שעברת, אם את זקוקה לבהירות בחייך – צרי קשר, ויחד נוכל לפרום כאבים ישנים, להצמיח שורשים חדשים, ולחוות את החיים במלואם. פשוט כי מגיע לך הטוב ביותר.

ליצירת קשר מוזמנת לכתוב לי כאן או פשוט ללחוץ על לחצן הווטסאפ מימין למטה