את בהיריון? כשתסיימי לקרוא את הפוסט הזה, תרצי להגיע אליי לטיפול (בריצה…)

לפעמים בא לי לצעוק ממש ממש חזק שכווווולם ישמעו.

מה??? רפלקסולוגיה בהיריון זה בכלל מותר? זה לא מסוכן להיריון?  לעובר? זה לא יכול לגרום להפלה?

לצערי ולהפתעתי גיליתי שמרבית הנשים אוחזות בדיעה שרפלקסולוגיה אסור לעשות בהיריון, אלא אם זה כדי לזרז את הלידה. 

אז לפני שאספר לך למה כדאי לך להגיע לטיפול במהלך ההיריון ולא רק כדי לזרז את הלידה, חשוב שתדעי שכל מה שאכתוב כאן תקף אך ורק למטפלת שעברה הכשרה מתאימה לטיפול בנשים בהיריון.

אז אם מטפלת בך מטפלת שמוסמכת לכך, הטיפול אינו מסכן את ההיריון/העובר/אותך. וכן, כן, כן מותר ואפילו רצוי לקבל טיפולי רפלקסולוגיה בתקופת ההיריון.
זה נכון שבתחילת ההיריון יש סיכוי גבוה יותר להפלה טבעית, ולכן אני תמיד אומרת למטופלות שלי, שאם יש ספק- אין ספק ושהן יכולות להגיע בתחילת הטרימסטר השני- פשוט כי אני לא רוצה שאם במקרה תהיה הפלה, השאלה אם זה קשור לרפלקסולוגיה בכלל תהיה "על הפרק"- ולא בגלל שאני חושבת שזה מסוכן (והראיה היא שיש נשים שאני מלווה ממש מהשבועות הראשונים של ההיריון).

ועכשיו שכל ההסבר הזה מאחוריינו- קדימה, בואי נתחיל…

סיבה 1

תקופת ההיריון היא תקופה קצרה (יחסית לאורך חיי אדם) וכל כך משמעותית בחייך, שווה שתקדישי לה את מלא תשומת הלב. מגיע לך לעצור הכל ולשים את עצמך בראש הרשימה. מגיע לך לקבל את כל הטוב הזה פשוט כי זה בדיוק הזמן לעשות את זה. ברגע שתסכימי לזה, לא תביני איך לא עשית את זה עוד קודם. 

סיבה 2

הטיפול יודע לענות על קשת רחבה של תסמינים שאת חווה בהיריון. מבחילות, הקאות, דליות, טחורים, בצקות, נדודי שינה, ריבוי רוק, צרבות ועד כל תסמין שהוא- פשוט כי הטיפול נותן מענה לצורך של הגוף. מביא את תיפקוד הגוף למצב הטוב ביותר (האפשרי), ומשם הגוף כבר ממשיך לרפא את עצמו.
וכשתגיעי לטיפול שבועי, משבוע לשבוע תוכלי להרגיש את ההקלה בתסמינים שאת חווה בגוף שכמובן משפיעים גם על מצב הרוח שלך והכוחות שלך להתמודד עם ההיריון.

סיבה 3 

כשאת מגיעה לטיפולים שוטפים לאורך ההיריון, זה מאפשר לגוף שלך להגיע מוכן יותר ללידה ממקום של חוזק פיזי ונפשי. לרוב, לא תצטרכי להגיע לטיפולי זירוז- פשוט כי העבודה נעשתה לאורך הדרך כולה, ואין צורך ב"דחיפה" קדימה.

סיבה 4

הרפייה, רוגע, שיחרור, שקט – אלה הן חלק מ"תופעות הלוואי" שתרגישי בסוף כל טיפול. וזה לא מעט. לפעמים הנשים שמגיעות אליי אומרות לי שהטיפול הוא הזמן היחיד שיש להן לעצמן- זמן להיטען מחדש, למלא מצברים ולהמשיך הלאה. היריון זו ריצה למרחקים ארוכים, ואם לא תדאגי לעצמך בדרך, כשתגיעי לסוף תהיי ממש מותשת.

סיבה 5

בתחילת הטיפול (אצלי) יש תמיד מקום לשיח, הקשבה, והכלה של מה שעובר עליך. אני מלמדת אותך להקשיב למחשבות שלך וללמוד איך לאפשר להם לעבוד לטובתך. אנחנו מדברות על הלידה שמתקרבת ופורמות יחד את סבך הרגשות והתחושות לקראתה- וכל זה ללא שיפוט או ביקורת.
את תקבלי כלים שימושיים מאוד בכל מה שקשור לבריאת הלידה שאת רוצה, וכשתשתמשי בהם- תרגישי כמה הם משמעותיים, חזקים, ופשוט עובדים.

אם את עדיין מתלבטת אם את בכלל זקוקה לטיפול כי הכל בסדר ואת מסתדרת, אני מזמינה אותך ליצור קשר.

ואת שיודעת שזה בדיוק מה שאת זקוקה לו, שלחי לי ווטסאפ או פשוט תתקשרי ונקבע 😊 0522760591