טראומות, פחדים, חרדות. אין מי שלא חווה אותם במהלך חיו.

רגשות אינטנסיביים אלה כדאי ורצוי לשחרר, לעבד ו"לנקות" אותם מהמערכת. טראומה עשויה להשפיע עלינו בהרבה מאוד רבדים, וכך טראומה מהילדות שלנו יכולה להמשיך וללוות אותנו ולהשפיע עלינו בתחומי חיים רבים ושונים מבלי שנקשר בין הדברים בכלל.

על פי הרפואה הסינית ישנם בגוף 12 זוגות מרידיאניים שהם ערוצי האנרגיה שבהם זורמת אנרגיית החיים, ולאורכם נקודות רבות של דיקור. בבסיס השיטה עומדת ההבנה כי כל כאב/מחלה בגוף נגרמים מאירוע רגשי כלשהו שהביא את הגוף לחסימה אנרגטית שהובילה בסופה למחלה/כאב. כל טראומה, באשר היא, "נרשמת" בגוף שלנו ואנו זוכרים אותה כאילו הזמן עצר מלכת.

כך נראה המסלול: טראומה – קצר אנרגטי – רגשות שליליים – מחלה/כאב.

אז איך מתבצע הטיפול?

לאחר שיחה שבה המטופלת מעלה את הנושא שהיא מעוניינת לעבוד עליו, אנחנו בודקות יחד מה הרגשות שנוכחים בה ומה עוצמתם. אחר כך אנו מנסחות משפט קצר וחיובי שיעזור לה להיות ממוקדת ומכוונת לטיפול בנושא האמור. הטיפול נעשה ע"י תיפוף עדין בעזרת קצות האצבעות על נקודות (דיקור) באזור הפנים, החזה וכף היד, תוך אמירת משפטים חיוביים וממוקדים לתיקון הבעיה. התיפוף על מרכזי האנרגיה בגוף מוביל "לתיקון" הקצר ועמו ריפוי פיזי ורגשי מהיר. הרצון הוא ליצור מעיין חיווט מחדש במוח בכל הנוגע לטראומה/כאב.

זוהי טכניקה קלה מאוד ליישום, מביאה תוצאות מהירות ויכולה לשמש כל אדם באשר הוא – כבר לאחר הכרות קצרה עם השיטה.