טוב, אז מי שלא יודעת שמותר רפלקסולוגיה בהריון שתקום! .

לפני שבוע נכנסה אליי מטופלת לקליניקה. היא היתה בשבוע 39 והגיעה כי היא סובלת מכאבי גב כל כך חזקים, שהיא לא מצליחה לישון בלילה.
היא סיפרה שעזרתי לחברה טובה שלה שטענה שממש הצלתי אותה, ולכן היא הגיעה.
".

"לא ידעתי שמותר רפלקסולוגיה בהריון" היא אמרה לי, וכל מה שעבר לי בראש זה- באסה…..

באסה, כי המון נשים חושבות בטעות שרפלקסולוגיה בהריון זה מסוכן, או שאפשר להפיל בעקבות טיפולי רפלקסולוגיה- אז פשוט עדיף לסבול (בשקט) עד שיגמר כבר ההריון הזה.
אז אני כאן כדי להסביר לך שאם חשבת שרפלקסולוגיה אסור בהריון, אז זה אולי נכון, אבל חלקית. למה? כי זה אסור רק אם את הולכת למטפלת שלא התמחתה בתחום הפיריון הריון ולידה. אבל אם מצאת מישהי שהתמחתה בדיוק בזה, את בידיים טובות. ובלבד שתתחברי אליה ואל מה שהיא מביאה איתה לטיפול, כי הטיפול הוא לא רק המגע בנקודות ההשתקפות בכפות הרגליים של כל האיברים.
הטיפול הוא המפגש שנוצר בין המטפלת לבינך, האמון שאת נותנת בה, הפתיחות שמתאפשרת בזכות האמון שנבנה וההסכמה שלך לצעוד בדרך שהיא מובילה אותך – כל אלה חשובים מאוד בתהליך טיפולי, ולא משנה מה הטיפול שאת עוברת.
.
אם את מתלבטת בקשר לטיפול רפלקסולוגי, אל תתלבטי. הטיפול יכול להועיל לך בכל התסמינים שאת חווה במהלך ההריון- גופניים ונפשיים כאחד. הטיפול הוא נעים, מרגיע, מחבר אותך פנימה ומאפשר לך להרגיש טוב יותר. לקראת הלידה, הטיפול מחזק את הרחם, מאזן את לחץ הדם, משחרר את הגוף והנפש ממתח ומכאב ומכין אותך לרגע הלידה..

ללוות אישה במהלך ההריון זו זכות גדולה, ואני שמחה כל כך שניתנה לי האפשרות לפגוש נשים ולסייע להן לעבור הריון ולידה בצורה המייטבית להן..

אם את מתלבטת או מרגישה שרוצה לשאול שאלות, אני כאן בדיוק לשם כך..
היא התחילה לנשום רגיל
אחרי שהיא הצליחה לנשום, הזמנתי אותה למיטת הטיפולים, והענקתי לה טיפול משחרר, מרגיע ומטעין מצברים וכוחות להמשך הדרך.

אני מאמינה שהטיפול היה אפקטיבי במיוחד, הודות להבנה שלה מה היה הגורם לקוצר הנשימה, והעובדה שעכשיו יש לה דרך להתמודד ולהמשיך הלאה ממקום קשוב יותר לעצמה.
חשוב שתזכרי, שלכל כאב גופני יש מקור ריגשי. לא תמיד אנחנו יודעות מה הוא- אבל הוא קיים. ולפעמים, רק צריך להסכים לפתוח את הדלת ולהתבונן.